Adopt•a•Bot

Hoezo wachttijden? Chatbots!

Chatbots zijn de digitale medewerkers aan de voorkant. Ze handelen veel gestelde vragen consistent af en helpen klanten met het aankoopproces. In combinatie met RPA en AI wordt extra potentie ontketent. Ze ondersteun back-office afdelingen met geautomatiseerde klantprocessen. Mutaties, offertes, contactformulieren of de bestelstatus worden direct doorgeven uit of aan uw CRM. Zet Chatbots in als interne supportmedewerkers voor uw IT, HR of als slimme kennisbank. Handel tickets direct af, accordeer verlofaanvragen of reset paswoorden.

Demo? Klik hier RPA developer
×

Verkoop slimmer, groei sneller, bereik meer online.

HUMAN

Steeds meer mensen vinden hun weg eerst online. Met chat bent u aanwezig en bereikbaar op uw website. Chatbots ondersteunen potentiële klanten met hun aankoop en vragen.

DESIGNED

Wij ontwerpen dynamische en interactieve gesprekken op basis van uw ‘tone of voice’ en met oog voor de interactie tussen mens en bot. Geen simpel vraag en antwoord spel, maar dialogen die klanten activeren.

CHATBOTS

Onze chatbots zijn ontwikkeld met state-of-the-art software. Wij zijn niet leverancier gebonden. Zo kiezen we samen het beste platform voor uw klantcontact-strategie.

Hoe werkt een Chatbot?

Chatbots communiceren met klanten of medewerkers via een vooraf ingesteld kanaal. Dat kan zijn een chatvenster op de desktop of in een web-of mobiele-applicatie, in Microsoft Teams, Slack, Facebook,  WhatsApp of portaal. De communicatie loopt via tekstberichten(chats, sms) of alleen met knoppen en plaatjes, maar kan ook puur op spraak(voice assistants).

Chatbots worden ontwikkeld met speciale software dat in staat is om gesprekken te begrijpen en gesprekken te simuleren. Dat noemen we Natural Language Processing(NLP). Zo is de chatbot in staat om het onderwerp, de intentie is van het gesprek, vast te stellen. Onafhankelijk van de formulering.

Demo? Klik hier

Iedere medewerker verdient een Bot (terug)

Inzetbaar op vele fronten.

De mogelijkheden van chatbots gaan verder dan het louter beantwoorden van vragen van klanten. Zet chatbots in voor het begeleiden bij de onboarding op afstand van nieuwe collega’s, voor HR verlofvragen, voor IT support, passwoord herstel of rapportages. Ze kunnen ook kennisbanken uitlezen en interpreteren om daarmee antwoorden te formuleren, ze worden gebruikt voor het verzamelen van informatie van gebruikers via interactieve enquêtes, of ze worden tijdelijk ingezet voor marketing campagnes of ter ondersteuning en adoptie van nieuwe bedrijfssystemen of portalen.

RPA Raas

Klanten wachten (niet). Bereik online meer.

Geef uw klantcontact afdelingen een boost door berichten over elk gewenst kanaal te automatiseren, 24/7/365. Combineer chatbots met uw huidige processen, telefonie en live chat. Manage inkomende telefoontjes op onderwerp. Van onderwerpen die alleen telefonisch kunnen worden opgepakt tot onderwerpen die via chat kunnen worden afgehandeld. Verkort de wachttijd en verhoog de tevredenheid(NPS). Chatbots zijn eenvoudig te integreren in bestaande applicaties en processen. Zo zorgen we voor soepele handovers naar medewerkers en terug.

Adopt•a•Bot is gespecialiseerd in de ontwikkeling van Chatbots op basis van NLP, Machine Learning en AI in combinatie met RPA.

Demo aanvragen?

  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

50% Potentie

Organisaties laten tot 50% van alle automatiseringskansen onbenut.

100% Inzicht

Bots geven meer inzicht in het proces en leveren waardevolle data.

<12 mnd ROI

Gegarandeerd binnen 12 maanden Return On Investment.

More profit

De handmatige processen beperken al uw bedrijfsresultaten.

Zeg gedag tegen dure, uitvallende traditionele RPA.

Bel ons: +31 (0)85 – 047 08 80


Demo aanvragen? Klik hier


Wij laten graag de mogelijkheden zien met een Demo of Proof of Concept.